Covid-19 päivitys - toimintamme jatkuu toistaiseksi normaalina
24.4.2020
Toimintamme jatkuu normaalisti: älä epäröi olla yhteydessä palvelua tarvitessasi
Trestonin myynnin ja asiakaspalvelun tavoittaa edelleen normaalisti etäyhteyksien ja digitaalisten järjestelmien kautta. Voit ottaa meihin yhteyttä monin eri tavoin: sähköpostitse, puhelimitse, LinkedIn:ssä tai lähettämällä yhteydenottopyynnön verkkosivustomme kautta.
Tehtaamme toimivat edelleen normaalilla tasolla. Tämän uutisen kirjoittamisen hetkellä tehdashenkilökunnassamme ei ole havaittu koronavirus tartuntoja. Olemme ottaneet lisätoimenpiteitä käyttöön estääksemme viruksen leviämistä. Esimerkkeinä näistä toimenpiteistä ovat ihmisten välisten kontaktien minimoiminen ja tehdastilojen desinfioinnin ja siivouksen tehostaminen.
Varastomme toimivat myös normaalisti ja varastoistamme löytyy hyvin työpöytiä, vaunuja, kaappeja, sekä varusteluosia ja lisätarvikkeita. Meillä on yli 800 nopeasti toimitettavaa varastonimikettä varastoissamme vastaamaan nopeisiin toimitusaikakyselyihin.
Lääkinnällisten laitteiden ja tarvikkeiden valmistajien tilaukset on priorisoitu tehtaillamme, kuten kerroimme uutisessamme huhtikuun alussa. Tästä huolimatta, pystymme vastaamaan myös muiden toimialojen nopeisiin toimitusaika kyselyihin. Tuotteemme on mahdollista saada nyt myös antimikrobisella maalilla maalattuna, mikä auttaa hyvän hygienian ylläpitoa työpisteissä.
Lisätietoja ja uutisia aiheen tiimoilta:
- Teollisuuskalusteiden puhdistusohjeet – mitä välineitä ja puhdistusaineita tulisi käyttää ja mitä välttää, vinkkejä työpisteiden puhdistukseen
- 3D suunnitteluohjelma – suunnittele helposti verkossa oma työpisteesi ja pyydä siitä tarjous
- Uutinen lääkinnällisten laitteiden ja tarvikkeiden valmistajien tilausten priorisoinnissa
- Uusinta kirjallisuuttamme ergonomiasta, ESD-suojauksesta, valaistuksesta ja LEAN-toimintamallista e-kirjojen muodossa
Lue myös toimitusjohtajamme tilannekatsaus Covid 19:n osalta toimintaamme (2.4.2020).